onsdag 1 juli 2009

"Snigelfoto" vinnare!

Nu kör jag igång tävling på min Halsbandblogg, Missa Inte!
Vinn ett Halsband nr 4



Tack ALLA ni som var med!
Jag behöver verkligen er hjälp, det är svårt att veta vad andra tycker om ens bilder, så tack för att ni tog er tid.
Den virriga hönan, vann mångas hjärtan så den får nog var med i nästa utlottning av en av mina förstoringar.

Bilderna finns här. Unika foto 2

Vinnare är;

Först ut är;
Knatten
Din A4 förstoring på, Snigel på Spanning , kommer med posten.
Vet att du inte är mycket för småkryp en du skrev att just denna var Charmig!
Skicka adressen.

Andra förstoringen:
Marie-Louise

Tredje:
Kristin Lundgren - kristin.lundgren@home.se


Nu kör jag igång tävling på min Halsbandblogg, Missa Inte!
Vinn ett Halsband nr 4

Ps. Peter sänd mig din adress så kommer en överrasking på Posten!

alltkangronska(at)gmail.com