onsdag 1 april 2009

Nu till vinnaren av förstoring!

Tack ALLA ni som var med!
Bilderna finns här. Unika foto

Bilden som fick flest röster var liljekonvaljen, som nummera hänger på ett nyöppnt gardencenter i Haverdal, Halmstad.
Tätt följd av Frostnypen Linné ringblomma.
Tredje plats tog, Sommardrinken med lilltjejens profil,
denna hänger hos barnets mormors och på en barnavårdscentral i Växjö.

Det var endast 3 bilder som inte fick någon röst var av två var höstlöv - Kan det bero på att alla väntar på våren?
Få göra en ny omröstning till hösten och bla ta med dom bildenrna så kanske det blir annat resultat.


Nu kommer vi till den roliga biten att redogöra för hur lotten föll.

Först ut är;
Bea
Din A4 förstoring på, Frostnypen Linné ringblomma, kommer med posten.
Skicka gärna adressen igen.
Hon skrev, "Den frostiga aprikosfärgade blomman som vänder bortåt
Härliga färger mot mörk bakgrund och ljuset från den frostiga fransen gör den oerhört vacker!"


Andra förstoringen:
Sofie
"Fastnade jag för på en gång när jag öppnade sidan, jag skulle vilja ha dom för att piffa upp lägenheten med lite liv. just nu är den färglös och tråkig MVH/Sofie"
Så skicka adress så kommer en A3 av Keria lövet i frost.


Tredje:
Petra C
" -hade jag gillat ÄNNU mer om droppen varit större ;)"
Då vet du kankse vilken det är? Ballongblommans frökapslar med vatten droppar.
Behöver din adress. Så att inte dropparna rinner iväg från A3 förstoringen....

Tar väl en till...
Fjärde:
Maria
" - Den är är häftig! Färgkombinationen ärsuper. Man kan inte missta sig på att blomman sträcker sig mot solen. Gillar den suddiga bakgrunden med så många nyanser i grönt och jag vet precis var den ska hänga :)"
Så nu du, den ungdomliga pensionären, är det bara att spika upp en spik, sänd mig din adress som kommer en A3 förstoring till dig! Förstoringen är på den Afrikansk Prästkragen.


Jag har en del provtryck, A3 som jag gärna delar ut och slumpen har fallit på

a)Synne

b)Minigrisen

c)@anemon

d) Lamas


Ni fem får välja en av följande bilder.

Skogslök


Iris frökapslar


Ormrot med besökare


Snöklockan



Först till kvarn får först välja!

Sedan tänkte jag erbjuda er andra läsare som tyvärr inte vann eller inte var med i tävlingen ett kanonerbjudande.
Alla ovan bilder OCH två till i A3 format går att köpa för 99kr/St!

Polkagris sommar!


Linnes Ringblomma!



Ps. JULES hur får man fatt i dig!